Chodźmy na stronę…

Opracował Krzysztof Mikołajczyk


Dzisiaj ogólne pytania dotyczące Oracle’a i odpowiedzi, znajdujące się na stronie http://www.oracle.com/siteadmin/html/ask_oracle.html




Indeks pytań:

P. Czy Oracle zapewnia obsługę typu „online”?

P. Czy Oracle oferuje informacje dla projektantów na swojej stronie web?

P. Czy można zakupić produkty Oracle’a za pośrednictwem strony www.oracle.com?

P. Gdzie można znaleźć najnowsze informacje o Oracle’u?

P. Jak można uzyskać patch do produktu?

P. Co to jest Komputer Sieciowy (Network Computer)?



P. Czy Oracle zapewnia obsługę typu „online”?

O. Tak. Oracle zapewnia obsługę przy pomocy strony typu „web” poprzez usługi typu OracleMetaLink i OracleMercury pod adresem http://support.us.oracle.com.

Oracle zapewnia także usługę pomocy on-line dla instalacji określonych produktów, włączając w to wersje próbne produktów, pod adresem http://www.oracle.com/support/html/index.html.


P. Czy Oracle oferuje informacje dla projektantów na swojej stronie web?

O. Tak. Program „Oracle Developer’s Programme” jest programem dostępnym tylko dla projektantów na zasadzie subskrypcji. Program ten oferuje informacje dla projektantów, aktualne i obszerne, przedstawione w sposób dogodny, łatwo dostępny i łatwy do przeglądania. Program ODP jest zaprojektowanyw ten sposób, aby dostarczyć projektantom pełen zakres szkoleń w zakresie produktów, obsługę, rabaty, bezpłatne produkty próbne, a także zaoferować wczesny dostęp do niektórych nowych produktów.


P. Czy można zakupić produkty Oracle’a za pośrednictwem strony www.oracle.com?

O. Tak. W składzie Oracle’a (Oracle Store) można zakupić produkty bazy danych, programy użytkowe, szkolenia, publikacje, a także można zamówić próbne bazpłatne CD-ROMy. Oracle Store oferuje udogodnienie przy zakupie w postaci zapłaty przy pomocy „Cyber-gotówki” (Cybercash) poprzez sieć Internet lub poprzez przesłanie faksem zamówienia.


P. Gdzie można znaleźć najnowsze informacje o Oracle’u?

O. Wszystkie nowe i archiwalne publikacje prasowe są dostępne w sekcji „About Oracle” na stronie www.oracle.com. Można tam znaleźć ostatnie informacje giełdowe i o dochodach, a także można przeglądać całe lata osiągnięćOracle’a.


P. Jak można uzyskać patch do produktu?

O. Jeśli jest podpisany kontrakt na obsługę, należy skontaktować się z biurem pomocy technicznej (415-506-1500 w USA) i porozumieć się w celu uzyskania odpowiedniej „łatki”. W celu uzyskania kontraktu na obsługę należy skontaktowaćsięz biurem Oracle’a (415-506-2557 w USA lub lokalne centrum w danym kraju)


P. Co to jest Komputer Sieciowy (Network Computer)?

O. Komputer Sieciowy (Network Computer (TM) – NC) jest to bardzo tanie urządzenie z bogatym środowiskiem GUI, w którym całe oprogramowanie jest ładowane z serwerów poprzez sieć, a więc nie wymagające obsługi software’owej od użytkownika. NC nie jest prostym terminalem; należy go sobie wyobrażać raczej jako małe urządzenie do sterowania video, dźwiękiem oraz obrazami graficznymi jako dodatkami do tekstu i danych strukturalnych. Więcej informacji będzie dostępnych na stronie NC, Inc. http://www.nc.com w miarę postępu prac nad tym urządzeniem.

Copyright (c) 1996 Oracle Corporation.
All Rights Reserved.